Με το "Τσίκι- τσίκι" του ζωγράφου Αλέξη Ακριθάκη
Μετά την ύφανση με το "τάκα-τάκα" του αργαλειού, ήρθε και η ύφανση στο σχέδιο με το "τσίκι- τσίκι" , γνωστή διαδικασία του ζωγράφου Αλέξη Ακριθάκη, την οποία και προσεγγίσαμε μέσα από τα ζεύγη αντίθετων εννοιών όπως π.χ, πύκνωση- αραίωση, έντονο- άτονο, κενό- πλήρες, κλειστό-ανοικτό σχήμα, παχύ-λεπτό, χρώμα - άχρωμο κ.λ.π.....με πολύ υπομονή και πάλι!
-...Επιμένω όλο και πιό πολύ , πιστεύοντας στην αξία διαδικασιών που εξασκούν την ΥΠΟΜΟΝΗ των παιδιών , την προσήλωση, συγκέντρωση και εξάσκηση δεξιότητας των ακροδακτύλων τους στη μικρή και λεπτή κίνηση. Πιστεύω δε, πως η έννοια του "εργό-χειρου" ενώνει τον νου με την καρδιά του ανθρώπου και πως στην διαδικασία που ακολουθουν τα χέρια διοχετεύεται όλη αυτή η ισόρροπη σχέση στο ίδιο το έργο του ανθρώπου, με πρώτο τρανό παράδειγμα, όλα τα έργα του Λαϊκού μας πολιτισμού.
- έργα της (Δ΄τάξης) ....και το πρώτο πράγματι εντυπωσιακό γι αυτή την ηλικία! (υπενθυμίζω πως δεν υπάρχει καμία παρέμβαση δική μου)
Μετά την ύφανση με το "τάκα-τάκα" του αργαλειού, ήρθε και η ύφανση στο σχέδιο με το "τσίκι- τσίκι" , γνωστή διαδικασία του ζωγράφου Αλέξη Ακριθάκη, την οποία και προσεγγίσαμε μέσα από τα ζεύγη αντίθετων εννοιών όπως π.χ, πύκνωση- αραίωση, έντονο- άτονο, κενό- πλήρες, κλειστό-ανοικτό σχήμα, παχύ-λεπτό, χρώμα - άχρωμο κ.λ.π.....με πολύ υπομονή και πάλι!
-...Επιμένω όλο και πιό πολύ , πιστεύοντας στην αξία διαδικασιών που εξασκούν την ΥΠΟΜΟΝΗ των παιδιών , την προσήλωση, συγκέντρωση και εξάσκηση δεξιότητας των ακροδακτύλων τους στη μικρή και λεπτή κίνηση. Πιστεύω δε, πως η έννοια του "εργό-χειρου" ενώνει τον νου με την καρδιά του ανθρώπου και πως στην διαδικασία που ακολουθουν τα χέρια διοχετεύεται όλη αυτή η ισόρροπη σχέση στο ίδιο το έργο του ανθρώπου, με πρώτο τρανό παράδειγμα, όλα τα έργα του Λαϊκού μας πολιτισμού.
- έργα της (Δ΄τάξης) ....και το πρώτο πράγματι εντυπωσιακό γι αυτή την ηλικία! (υπενθυμίζω πως δεν υπάρχει καμία παρέμβαση δική μου)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου