ΤΟ ΠΕΥΚΟ - Κίνηση της γραμμής ακτινωτά από το έκκεντρο ενός κύκλου προς την περιφέρεια του κύκλου.
- Μια άσκηση που επινόησα για την α' και β' δημοτικού πάνω στα μαθήματα της γραμμής κι αφού πρώτα πήραμε αποτυπώματα με χρώμα τέμπερας πάνω στο χαρτί των κλαδιών του ίδιου του πεύκου για την παρατήρησή τους.
Τα παιδιά δούλεψαν κατά ομάδες.
- Ο κορμός έγινε με πλατύ πινέλο σε κινήσεις δικές μου και σύμφωνα με τα πρότυπα στην κινέζικη ζωγραφική όπου το κλαδί ως γραμμή, εισάγεται αποσπασματικά στο χώρο του χαρτιού, ταξιδεύει δυναμικά δημιουργώντας και την εντύπωση μιας απρόσμενης οπτικής γωνίας στην παρατήρηση του πεύκου.
- Τα κλαδιά έγιναν με ελεύθερη γραμμή και με τον εξής τρόπο: Έκοψα από ένα κομμάτι σπάγκο για κάθε παιδί. Τον σπάγκο τον βουτούσαν μέσα σε ένα κυπελλάκι χρώματος και ακολούθως τοποθετούσαν τον σπάγκο από ένα μέρος του κορμού να πέσει ελεύθερα στον υπόλοιπο χώρο.
- Η κίνηση αυτή θυμίζει τεχνικές action painting και μπορεί κανείς με την ευκαιρία να παρουσιάσει στα παιδιά την συγκεκριμένη τεχνική στα έργα του πρωτοπόρου του κινήματος, Jackson Pollock.
- Οι κύκλοι έγιναν όχι με διαβήτη αλλά με βάσεις κυλινδρικών αντικειμένων που τα παιδιά αναγνώριζαν και επέλεγαν την ίδια στιγμή παρατηρώντας γύρω στην τάξη τους.
- Μια άσκηση που επινόησα για την α' και β' δημοτικού πάνω στα μαθήματα της γραμμής κι αφού πρώτα πήραμε αποτυπώματα με χρώμα τέμπερας πάνω στο χαρτί των κλαδιών του ίδιου του πεύκου για την παρατήρησή τους.
Τα παιδιά δούλεψαν κατά ομάδες.
- Ο κορμός έγινε με πλατύ πινέλο σε κινήσεις δικές μου και σύμφωνα με τα πρότυπα στην κινέζικη ζωγραφική όπου το κλαδί ως γραμμή, εισάγεται αποσπασματικά στο χώρο του χαρτιού, ταξιδεύει δυναμικά δημιουργώντας και την εντύπωση μιας απρόσμενης οπτικής γωνίας στην παρατήρηση του πεύκου.
- Η κίνηση αυτή θυμίζει τεχνικές action painting και μπορεί κανείς με την ευκαιρία να παρουσιάσει στα παιδιά την συγκεκριμένη τεχνική στα έργα του πρωτοπόρου του κινήματος, Jackson Pollock.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου