ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕ ΥΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΚΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΟΥ μέσα στην τάξη και έξω στη φύση.
Αυτές οι επινοήσεις έγιναν με την παρότρυνση στα πρωτάκια να δημιουργήσουν ανθρώπινη μορφή συν- θέτοντας τα οικεία αντικείμενα πάνω στο θρανίο τους. Έκαναν κι άλλες προτάσεις όπως τη μορφή πουλιού, σκύλου, σπιτιού και κάποιο έβαλε ολόκληρο κουτί για σώμα ανθρώπου. Το στοίβαγμα σωρού μολυβιών για την απόδοση της μορφής μου θύμισε τους καλλιτέχνες του γαλλικού νέου ρεαλισμού όπως ο ARMAN.
Η οριζόντια, η κάθετη κι η πλάγια-διαγώνιος κυριάρχησαν. Ακολούθως κάποια άλλη στιγμή, βρίσκοντας την ευκαιρία δούλεψαν στο χώμα με στοιχεία που μάζεψαν γύρω γύρω στο φυσικό περιβάλλον. Εδώ η γραμμή που χαράσσεται στο χώμα ή από ένα κλαράκι αποκτά κίνηση κι ελευθερία. Το στοιχείο "σημείο" σε πύκνωση δίνει ένα σχήμα, στην σειρά δίνει μια γραμμή...όπου "σημεία" οι μικρές πετρούλες.
Τα παιδιά κατανοούν βιωματικά τις έννοιες αυτές στην ποικιλία τους. Εντύπωση μου έκανε οι όρθιες μορφές που επινόησαν με το στήσιμο των ασβεστωμένων τούβλων .
Αυτές οι επινοήσεις έγιναν με την παρότρυνση στα πρωτάκια να δημιουργήσουν ανθρώπινη μορφή συν- θέτοντας τα οικεία αντικείμενα πάνω στο θρανίο τους. Έκαναν κι άλλες προτάσεις όπως τη μορφή πουλιού, σκύλου, σπιτιού και κάποιο έβαλε ολόκληρο κουτί για σώμα ανθρώπου. Το στοίβαγμα σωρού μολυβιών για την απόδοση της μορφής μου θύμισε τους καλλιτέχνες του γαλλικού νέου ρεαλισμού όπως ο ARMAN.
Η οριζόντια, η κάθετη κι η πλάγια-διαγώνιος κυριάρχησαν. Ακολούθως κάποια άλλη στιγμή, βρίσκοντας την ευκαιρία δούλεψαν στο χώμα με στοιχεία που μάζεψαν γύρω γύρω στο φυσικό περιβάλλον. Εδώ η γραμμή που χαράσσεται στο χώμα ή από ένα κλαράκι αποκτά κίνηση κι ελευθερία. Το στοιχείο "σημείο" σε πύκνωση δίνει ένα σχήμα, στην σειρά δίνει μια γραμμή...όπου "σημεία" οι μικρές πετρούλες.
Τα παιδιά κατανοούν βιωματικά τις έννοιες αυτές στην ποικιλία τους. Εντύπωση μου έκανε οι όρθιες μορφές που επινόησαν με το στήσιμο των ασβεστωμένων τούβλων .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου